Vårsvamp med mamma

Nu är min mamma här och hälsar på igen, hjälper till, och umgås med Alex och oss. 
Idag var vi ute på en promenad till Ica och jag hämtade ut ett paket som kostat mig 19 kr, +61 kr i typ tullavgift eller vad det nu kan ha varit. Det var min efterlängtade Iphone 4 tillslut! Som jag inte vill ha själv, för jag har ju redan en telefon jag är nöjd med (Sony xperia z1 compact), men som jag tänker sälja och få betydligt mer än 80 kr för... Prova minst gånger 10. ;P
Efter besöket på Ica vandrade vi såsmåningom igenom en liten parksnutt, och vad snubblade vi över där om inte en massa toppmurklor! De ska tydligen vara en god motsvara, så de drog vi med oss, rensade, skar upp och ska nu torka. Så får vi se vad vi hittar på för kul med dem sen. Soppa kanske?! Tips på något riktigt smarrigt mottages gärna! =D
 
 
Men på tal om bra deals så har jag nu tillslut löst in mina Siba-presentkort som jag sparat på mig via olika välkomstgåva. Och då priserna tydligen gått ner fick jag nu en Samsung galaxy tab 4, 8gb, och 2 st 10 pack nespresso kapslar (till maskinen som borde dyka upp snart) för totalt 18 kr utöver mitt presentkort!
 
 
Jag har även löst in mina 300 kr på Lekmer som jag fått från pampers  blöjkoder mot en trälåda med hål för olika former på träklossar, samt ett färgglatt mjukt figur-bowlingset till Alex. 
Jag har efterfrågat en del välkomstgåva som inte dykt upp än. Bland annat var det Nike skor. Men istället för dessa fick jag ett 50 GBP presentkort hos Amazon.co.uk. Inte pjåkigt! =) 
Sen har det varit lite deals i appar på mobilen, och i Rabble tog jag ett erbjudande på en macrolins till mobilen gratis+fraktkostnad på 29kr. Funkar riktigt bra ju! Men man måste ha glatt baksida på telefonen,  om man inte vill behöva sätta den till frontkameran, för man fäster den med sugpropp. Bilder nedan utan (tv) respektive med (th) macrolins på samma avstånd. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0