Some you win, some you loose..

Igår hämtade jag ut en Denver surfplatta som jag fått för en tia, och la direkt ut annons på 400 kr, och hittade genast en köpare Inte pjåkigt. Sålde den senaste för 400 kr också. Den här var från bestscorewins.com. 
Jag var igår kväll på en Oriflame träff också. Det blev shoppat en del, men jag fick också med mig lite vinster hem. Förra gången jag var på en sån här träff, före jul då det var massor av folk där, vann jag inget. Men igår var det inte så jättemånga. Alla vann ju såklart inte saker, men jag hade röta och vann 3 saker! Ett armband och två duschgel. Vet inte vad jag ska med två gigantiska duschgelflaskor till, men ja. Vi har ju iaf gratis vatten här så det är väl bara att duscha på.. ;D

Idag blev jag nekad nespressomaskinen jag sökt för 5kr från Breffer. De är rätt noggranna med kollade på ens uppgifter, och då blir det lite problematiskt om man fått något tidigare. Men jag provar igen!! =). Med karlns uppgifter.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0