Soligt ute, mulet inne

Jag är förkyld sedan några dagar tillbaka med lite feber och känt mig rätt risig. Idag i solen fick jag mig i alla fall iväg till Ica, och kände mig ganska kry och glad. Väl där babblade jag på länge. Ed en bekant jag stötte in i. Sedan handlade jag lite. Jag hittade ekologisk  kvarg för halva priset, bäst före om 2-3 dagar. Men när jag kom hem och skulle äta, och öppnade den ena burken var det en grön tonade fläck däri... Mammans... Så det blir nog en till promenad senare! 

Men jag håller ändå gott humör. Jag fick ju en härlig solpromenad, och jag har en gullig bebis. Lite spännande att hon fortfarande har klarblå ögon efter snart 5 månader, och jag själv har gröna, och Henke bruna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0