Loppi blogbag

#loppiblogbag #loppiblogbagminicare #acominicare 

Nu har jag fått en ny loppi-låda levererad. Denna gång ett set med Aco's Minibar produkter. 

Kräm: Väldigt skön, som en fyllig lotion. Går in bra i huden och återfuktar jättebra. 

Washlotion: Kan användas med eller utan vatten. Testat den med en bomullspad och det funkar bra. Då blir det rent och mjukt samtidigt. Jag gillar den 

Zinc cream: En vattenavvisande och vårdande kräm som man kan använda tex i veckan som brukar vara fuktiga och känsliga. Lätt att smörja in och går bra in i huden. 

Baby mousse: En rengöringsmousse för hud och hår. Riktigt trevlig att använda och funkar väldigt bra. En favorit! 

Baby Oil: Inget märkvärdigt, en bra olja att använda tex i badvattnet eller att smörja och massera med. Olja har en tendens att gå åt. =) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0