Känslan när man..

...letat efter något en lång tid, gett upp, och sen går in på myrorna för att se att någon just hittat, och bestämt sig för att köpa just det man letat så länge efter.  
Det är ju töntigt, och en tjollergrej över något som man egentligen inte behöver. Men trots det så gick jag ändå omkring därinne arg på henne, mig själv, och livet för att jag inte såg dem först, och hoppades att hon skulle ångra sig och ställa tillbaka dem.. Vilket såklart inte hände . Bilden nedan är vad jag har hemma redan. Exakt likadana, fast bättre skick, 1 stor och 6st små var det jag missade. Men en vacker dag kanske.. 
 
 
Men de goda nyheterna är att jag hämtade idag ut en gratis Proviva lemonad som jag ska testa och utvärdera. Jag hittade även många andra bra erbjudanden i butiken, som tex 500g förpackningar med tärnade rotfrukter, samt med hyvlade Zucchini... För 1kr st!! (kort datum) Jag köpte ett helt gäng. Går ju frysa in! =) 
 
Igår fick jag det sista efterlängtade 450kr presentkortet på presentkorttorget som jag löste in mot ett på Siba. Nu har jag då totalt 1550 kr. Nån hundring till så har jag en surfplatta jag spanat på!
Sen med ett erbjudande med ett medlemskap kanske jag nu tillslut ska lyckas roffa åt mig en nespresso maskin för 5kr. Får se hur det går.. ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0