Golden

Idag kör jag på guldtema. Jag fick ju ett fint guldfärgat armband på Oriflamekvällen, och halsbandet har jag ärvt efter min farmor. Inget äkta det heller, men fint ändå. Guldgula ögonskuggan kom med en #Glossybox. Någon gång måste man ju testa allt. 
Snart får jag hem en till #loppiblogbag, skönhet och hälsa denna gång med massor av spännande bra saker för mig själv. Väldigt peppad! Jag ska även hämta ut ett par gratis saker i affären idag, med kuponger jag har. En #pauluns supermusli och en #moodcolourboost som piffarupp ens färgade hår. 
 
Det verkar som att både jag och Henke lyckas gå ner i vikt förresten, om än han lite mer är jag än så länge. Men jag är glad jag kommit ner under 80 igen. Jag vågar inte säga än om det är kost och motion eller Mulberry tabletterna som är största orsaken till detta, men bra i vilket fall. =) 
 
Jag och Henke testade nyligt Proviva lemonad hallon-citron. 
Överraskande god faktiskt. Jag älskar ju färska hallon, och tack vare citronen fick den en pigg färsk-hallon smak. Jag kommer definitivt köpa den igen! 
#smartson #proviva #provivalemonad
 
Här ser ni resultatet :
 
 
Nyligt sydde jsg även till en liten figur på nattlinnet jag gjort åt Alex. Jag hade ett litet tygprov med det här fåret på, så jag klippte ut och strök fast sån där förstärkning på baksidan och sydde sedan runt kanterna. Helt klart det som fattades på dressen. =)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0