Glad bebis ger tid till annat!

Idag har lillpluttan varit väldigt glad och nöjd hittills vilket gjort att jag kunnat smyga ifrån och göra lite annat, både när hon sovit och som vaken. 
Jag hann med lite snabbpyssel.. Jag sydde två hår-/huvudband. Det ena av ett dekorativt svart paljettband jag köpt en gång i tiden, o h ett svart resårband. Det andra av ett Bh-band och en konstgjord gerbera som jag limmat fast en döskalle från en brosch på. 


Om ett tag ska jag gå en prommis och hämta ut ett paket med lite hälsokost jag beställt. Det var inte billigt, men vi tänker testa äta mullbär-tabletter som tydligen har bevisat sig öka viktnedgång enligt placebostudie. Önska oss lycka till! Någon annan som testat? 

... Tillägg:
Jahapp.. Och där vände turen eller?! 
Jag åt lunch och mår nu illa. Jag skulle ta på mig mina byxor som jag bara hunnit använda en gång/några dagar, och de var helt perfekta och underbara, och vad händer.. Jo, den jävla gylfen går sönder!! Men kul.. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0