Grattis Gratis!

Som så många andra så älskar jag att fynda.. Och gärna gratis. På internet kan man få tag på mycket gratis eller superbilligt om man bara vet var man ska leta. Idag hämtade jag ut gratis bröd, red bull och quorn tack vare mobilkuponger jag fått nyligen. 
Sen kan man ju på många ställen samla koder från saker man köpt och sedan byta in dem. Idag beställde jag en mjukisekorre och hushållspapper från Serla, och för några dagar sedan en tigerdräkt åt min dotter från Libero. 
Men man kan ju även hitta erbjudanden om att bli medlem i saker gratis eller för några kr och (om man noga läser alla villkor och instruktioner  få en välkomstgåva. Idag fick jag 450 kr presentkort på presentkortstorget, och jag väntar på att troligen få hem alla dessa saker om allt går väl: 10" surfplatta, 7" surfplatta Denver, 2 st Tassimo T20 kapselmaskiner, 40 nespressokapslar. 
Allt detta, samt presentkortet för totalt ca 100 kr. Och då jag säljer det jag själv inte vill behålla går jag ju istället plus på detta. 
Tidigare har jag också fått hem 3 surfplattor, 2 minihögtalare, vattenhögtalare, quadcopter, djurkamera att hänga i dess halsband, handdammsugare Black & Decker och många fler saker. Och i slutändan har jag gått plus på att sälja det jag själv inte vill behålla. 
Det jag fått offra är tid, plats i skräpkorgen på mailen, och att bli uppringd av försäljare (som jag sedan blockerar via truecaller). 
Men så värt det! Visst är livet underbart ibland?!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0