Skulle skriva massa kul...

...men blogg.se appen är kass och allt försvann.

en jag kan i alla fall dela med mig av att jag fortsat med lite nästan-gratis-erbudanden. Å det är så roligt nr man hittar något bra! Man måste ju offra sig lite och få telefonförsäljare efter sig, och massa skräppost. Är man smart så har man ett extra simkort för detta, samt flera extra mailadresser. Det senare har jag i alla fall, sen använder jag Truecaller, så blir inte så jobbigt med försäljare. =)
Jag har i alla fall fått hem 1 av 2 Tassimo T20 kaselmaskiner, men sålt iväg igen. Kaffet i den smakar inte kaffe. Blaskigt och dåligt. Nespresso är bra, och faktiskt är Caffitaly helt ok. Så de är bättre val. En snygg nespresso i creme med en mjölkskummare till skulle jag gärna ha. =) Men jag gillar min vanliga espressomaskin också såklart! ;D
Nu har jag tagit del av erbjudanden på en Philips Senseo kapselmaskin för 9 kr, och en Iphone 4 för 19 kr. Får hoppas alt går som det ska med dessa. Och såklart hoppas jag fler prylar dimper ned i brevlådan inom kort. Det kan ta ett tag innan erbjudanden som dessa kommer.. någon/några veckor och upp till ett par månader i värsta fall. Men de har alltid kommit hittills om jag blivit godkänd. 
Jag har även samlat på mig 1100 kr på presentkortstorget som jag löst in på Siba, och planerar beställa en surfplatta för. Men först inväntar jag ett presentkort till på 450 kr som borde komma snart. =) Då blir det nästan gratis det jag vill beställa! De två billigare plattorna jag väntar på att få hem via erbjudanden kommer jag nog sälja iväg. I'm on fire!! ;D
 
Idag ska jag iväg på ett läkarbesök. Inte roligaste i världen, men bra att få gjort. Allt de kan göra för att förbättra förödelsen efter förlossningen är ju bra. 
Dock så har det varit väldigt mycket läkarbesök, psykologbesök, bvc besök och föräldraträffar på senaste, och det är väldigt stressande för mig känner jag. Nu hoppas jag det börjar bli lite lugnare med det snart. 
Jag kämpar på med föräldraledigheten, och trivs att vara hemma i övrigt. De flesta dagar i alla fall. I nuläget känns det skönt att bara rå om mig själv, Alex och hemet om dagarna, samt åka lite på stan, piffa och pyssla hemma, träffa vänner och familj... Jag har inget intresse att söka jobb än, och just nu är det väl inte tid för det heller.. Men jag enar att jag vill inte jobba nu, och jag har inget sug efter det. Jag tror också att det faktiskt skulle vara för tungt och stressande. Jag är inte helt tillbaka än efter "utbrändheten".

Här kommer lite bilder! =)
Mamma på besök nyss
 
Nya kuddaar, gardiner, och även hyfsat nytt bord och matta. Sytt de grönmönstrade kuddarna själv.
  
Alex träffar gammelfarfarpå Henkes sida.
Henke och Alex med kvällsbus. =D
 
Inte lyckats med latte-art'en än.. =(  
 
Sytt denna mysiga nattdress



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TessPeZ

Här kommer jag att ta upp lite blandat från mitt liv. Så som pyssel, produkttester, fyndtips, och tankar och händelser.

RSS 2.0